Findlay Honda Henderson's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Findlay Honda Henderson

4.7
  • Car Dealers
  • Henderson, NV

About this business

AutomotiveCar Dealers

Location details

933 Auto Show Dr, Henderson, NV, 89014, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat7:00 a.m. to 9:00 p.m.
SunClosed
4.712,988 reviews
Select a rating
itsnaomijill's profile image
itsnaomijill 
5 months ago

I wanted to share my experience with the service department. Before coming in, I called and spoke with someone who had no issue with my request to have a vehicle inspected and even scheduled me an appointment. However, when I arrived, I was told there was no appointment on file, which was frustrating and confusing. During my visit, I interacted with Carlos in the service department. He did complete a basic inspection for me at no charge, which I appreciated. However, the interaction overall felt uncomfortable, as he came acr... read more

Business response:

We're sorry that you didn't have a completely satisfying experience. If you don't mind reaching out to us directly, we'd love the opportunity to learn more and address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this. Shane mosting@findlayauto.com 

extendedwarranty's profile image
extendedwarranty 
5 months ago

Taylor was exceptionally awful. Provided diagnostics report showing everything was fine. Pulled up my vehicle with lights on my dashboard and asked if I remember these lights being on when I provided my vehicle without them on. Proceeded to let me know I was liable for an issue that happened under Findlay Hondas care. Time stamped the diagnostic code under their care and still had the audacity to ask if I had an extended warranty to cover it. Followed with “this is a known issue for these cars” when he just told me and hande... read more

Business response:

Thank you for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message with your contact information so that we can reach out. We strive to make sure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here. Shane mosting@findlayauto.com 

maineria's profile image
maineria 
5 months ago

Well, it took longer than expected and the technicians working on my car broke a piece of my personal property in the car and didn't say anything about it. So you're lucky I rated you fair. 

Business response:

We're sorry to hear that your visit didn't meet the high standards that guests have come to expect from our dealership. I sent you a private message. 

dpitche's profile image
dpitche 
6 months ago

Told I needed all this unnecessary work to be done on 2 yr old Honda. Very overpriced. 

Business response:

Dpitche, I am so sorry that this experience happened in service. We are working to improve so this will definitely be looked into. Thanks again. Mosting@findlayauto.com Shane 

ISRLOPER's profile image
ISRLOPER 
6 months ago

Took my vehicle in for second oil change and received it with all the 4 rims scratched and gas door as well 

Business response:

Isrloper, I am so sorry to hear about this experience and I have asked the service managers if they were aware of this issue? Mosting@findlayauto.com Shane 

ELLEN10's profile image
ELLEN10 
6 months ago

I brought my car in to be looked at after condenser repair and compressor repair and air-conditioning still not working (at another shop) I explained that the AC was still under warranty and the dealership tried to charge me almost $570 just to start the diagnostics I took it to another shop and the AC switch got repaired for $20 Horrible waste of an entire day that I took off work and I will never do business with Finley Honda again 

Business response:

. 

Usafastestace's profile image
Usafastestace 
6 months ago

Honda pilot serviced but they wouldn't clean my windows though I requested. Offered $250 service to have vehicle serviced when I just wanted my window cleaned 

Business response:

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Would it be possible for someone from our management team to reach out to you directly to discuss? We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this. 

Bill.Davenport's profile image
Bill.Davenport 
6 months ago

Service person disappeared. Car finished but was not notified even though I was waiting. Car was finished for over 2 hrs when I inquired as service person did not respond to texts 

Business response:

Bill, we're sorry to hear about your experience. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Please let us know the best way to reach you. 

STEVETMNV's profile image
STEVETMNV 
6 months ago

Flat tire after your turned off the tire pressure light. Problems internally about who.pays for my windows tint and camera install 

Business response:

4 trips to the dealership in the first two weeks. 6 trips in 5 weeks 

Frequently asked questions about Findlay Honda Henderson

How is Findlay Honda Henderson rated?

Findlay Honda Henderson has a 4.7 star rating with 12,988 reviews. 

When is Findlay Honda Henderson open?

Findlay Honda Henderson is open now. It will close at 9:00 p.m.