Findlay Honda Henderson's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Findlay Honda Henderson

4.7
  • Car Dealers
  • Henderson, NV

About this business

AutomotiveCar Dealers

Location details

933 Auto Show Dr, Henderson, NV, 89014, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat7:00 a.m. to 9:00 p.m.
SunClosed
4.712,988 reviews
Select a rating
Tomsimlee's profile image
Tomsimlee 
3 months ago

I've been waiting for a part to come in for several weeks now and I've not heard any status reports about when I can expect a problem to be fixed 

Business response:

We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Shane mosting@findlayauto.com 

mr.dmccallum's profile image
mr.dmccallum 
3 months ago

a month ago I came in for service. The service spotted an issue with a control arm, I asked if that part was covered under warranty. He said he had to do some research, and I never heard back. Called back this week. First day left a message and no call back. I called him and got ahold of him he said he was going to look into it, yesterday got a text asking about mileage which he had from the file didn't hear back that day. It is not 2:30 and still have no follow up. 

Business response:

Thank you, Mr. McCallum, for your review. We're sorry your visit didn't go as planned, and we'd like to address these issues with our team. If it's possible to discuss your visit in more detail, please send us a message. We strive to ensure that all of our customers leave happy, and it's disappointing to learn that we missed the mark here. Shane mosting@findlayauto.com 

LSIMONE0's profile image
LSIMONE0 
3 months ago

Bryant's complete lack of listening skills and customer service caused me to buy a new car from a different dealership. I will never use Findlay Honda again. Even though we were loyal customers for over 15 years, buying 6± cars from Findlay Honda. 

Business response:

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with you and our team here. If you don't mind, please reach out to us; we would love to address your concerns. Thank you for your time. Shane mosting@findlayauto.com 

HANNAH.BARR20's profile image
HANNAH.BARR20 
3 months ago

I was charged $7,095 extra in fees when I was told the out the door price was $25,513. I wasn't aware that this would be $32,608 once capital one took over the loan. I felt taken advantage of and lied to. when I came to get the charges removed, the workers were catty, and one man was listening to my wife and I's conversation and was telling other workers what we were saying. 

Business response:

Hannah, thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. Shane mosting@findlayauto.com 

MIKEBRANCHINI's profile image
MIKEBRANCHINI 
3 months ago

I drive to this one that is on the other side of town from me because the other ones suck xxx. 

Business response:

Mike, providing a positive experience is our top priority, so we're disappointed to hear that your visit didn't measure up. Thank you for bringing it to our attention. Shane mosting@findlayauto.com 

GABBYCRE's profile image
GABBYCRE 
3 months ago

They tried to charge me double what it cost to fix it. Went to place next door that offered warranty and better service 

Business response:

We're sorry to hear about your experience. Shane mosting@findlayauto.com 

SCOBBIESERG's profile image
SCOBBIESERG 
3 months ago

Waited 3 hours for an oil change. Tech did advise but didn't think it would take that long for an oil change. 

Business response:

We're sorry to hear about your experience. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Shane mosting@findlayauto.com 

Clark's profile image
Clark 
3 months ago

Told I needed 15000 mile service No way did I need alignment So ended up 300 bill instead of 100 I expected 

Business response:

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this. Shane mosting@findlayauto.com 

SCRUFFYDINGO's profile image
SCRUFFYDINGO 
3 months ago

Can't seem to get a truck that works Second trucks I bought in 2 months that have mechanical issues 

Business response:

We're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. We'd love the opportunity to address any issues with you and our team here. If you don't mind reaching out to us, we would love to address your concerns. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this. Shane mosting@findlayauto.com 

Frequently asked questions about Findlay Honda Henderson

How is Findlay Honda Henderson rated?

Findlay Honda Henderson has a 4.7 star rating with 12,988 reviews. 

When is Findlay Honda Henderson open?

Findlay Honda Henderson is open now. It will close at 9:00 p.m.