This profile has been claimed by the business owner or representative.
933 Auto Show Dr, Henderson, NV, 89014, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Tue | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Wed | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Thu | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Fri | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sat | 7:00 a.m. to 9:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Failed to tell me anything clearer about 15 codes and sent me on my way
Business response:
Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail. Shane mosting@findlayauto.com
Poor customer service, zero regards for customer satisfaction I'm frustrated to deal with a car problem and the technician doesn't give me any resolution
Business response:
Thank you for providing this feedback, and we apologize for not providing you with an exceptional experience. We never like seeing that we didn't meet the standards customers have come to expect, but reviews like this help us improve. If you don't mind reaching out to us so that we can speak directly, we'd love to address your concerns in detail. Shane mosting@findlayauto.com
Dealership makes promises and doesn’t deliver. They also avoid contact with customers while trying to resolve issues by not accepting calls, not responding to text or email. Dan, used car manger, accuses customers of lying to avoid replacing lost floor mats.
Business response:
We're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Shane mosting@findlayauto.com
Overcharging for recommended service. Don't mind paying a bit over the cost but come one replacement of cabin and air filters over $100 then the gas door over $270 for a $10 part that took 10 seconds to install. I would never recommend you for any service except warranty work .
Business response:
Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around. Shane mosting@findlayauto.com
Expressed an extremely frustrating issue with little sense of urgency on the dealerships part. They simply said they would see what they could do.
Business response:
Kelly, we're sorry to hear about your experience and would love to get to the bottom of it with you and see if there is something we can come up with to turn it around for you as quickly as possible. If you would be willing to continue the conversation, we would appreciate the opportunity to address your concerns. Shane mosting@findlayauto.com
We had to wait for few minutes for the advisor to come and do the initial process. But I am not happy with the technician not being honest with the issue. The issue is very clearly available but the technician said he cannot duplicate the customer concerns This shows that they do not their job thoroughly.
Business response:
Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen. Shane mosting@findlayauto.com
I visited the Honda dealership service department twice for two issues with my Honda CR-V. The first issue was related to lagging and frequent disconnection of the Honda infotainment/Apple CarPlay system while driving. The second issue was a whistling or air-leak noise coming from the rear doors, especially while driving at highway speeds. After several inspections and service attempts, I was told that both issues are common in Honda CR-V vehicles and that there is nothing further that can be done. If this conclusion is corr... read more
Business response:
Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen. Shane mosting@findlayauto.com
Second try in 6 months to get vehicle repaired. They did not fix either issue.
Business response:
Second try in 6 months to get two items on vehicle repaired. Both unsuccessful. Cruise control continues to act like vehicles in right lane are in front of me. Auto high beam headlights rarely turn on, it has to be basically total darkness
Two tries and 5 days with my car at the service center has produced zero results. My cruise control and automatic high beam need to be adjusted. Cruise control is reacting to cars to the right of me and high beams are not going on nearly enough and sporadically. Cannot live with cruise control the way it is currently working since I use it all the time. It is proving to be quite dangerous by slowing down rapidly for some car to my right on daily occasions. How can I resolve this problem. The dealership seems to think I'm the... read more
Business response:
Thank you for this feedback. We're very sorry to see that you didn't have the best experience at our dealership. While we're disappointed to learn that we didn't meet your expectations, we'd love to try to turn things around and make sure the same thing doesn't continue to happen. Please reach out to us at your convenience. Thank you. Shane mosting@findlayauto.com
Findlay Honda Henderson has a 4.7 star rating with 12,988 reviews.
Findlay Honda Henderson is open now. It will close at 9:00 p.m.