This profile has been claimed by the business owner or representative.
7300 Coastal Hwy, Ocean City, MD, 21842, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Wed | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Thu | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Fri | 8:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Sat | 8:00 a.m. to 2:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Disappointing Cobros escondidos Serca a la playa
Business response:
Thank you for taking your time to leave a review, all additional charges like parking and the security deposit are advertised before you book, under amenities. We hope to see you again!
Trash The police were called. People were partying all night, yelling off the balconies, throwing up, fighting and drinking liquor. They had rooms
Business response:
Hello Charmaine, Unfortunately your stay fell on the same week as a fraternity that was also here. We made every effort to control their actions including hiring security and contacting the local police. This fraternity has been prohibited from the property. Please give us another opportunity.
Bad it wasn’t clean and the one lady that works there was so rude she didn’t even speak to any guest with respect Nothing
Business response:
Thank you for your feedback! We are sorry your experience was not enjoyable. We hope you can give us another chance in the future.
Disappointing The room was not clean the door to the deck did not shut. Bathroom wall look like black mold was growing on them. Close to everything
Business response:
Thank you Tiffany I will look into these issues. If you ever experience a problem please alert staff during your stay so they may be addressed immediately.
Dirty Dirty I mean I didn’t expect much since it was the cheapest hotel available for the time of our stay. I have family that lives in ocean city so I ended up not staying in the hotel once I saw how dirty it was. The floors were sooooooo sandy and gross in October time and the room smelt like mold. I was with young children so I couldn’t stay there.
Business response:
Thank you for your feedback, Becca. We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand how important cleanliness is, especially when traveling with young children, and we sincerely apologize for the sandy floors and moldy smell in your room. Your comments about our cleanliness will be addressed with our team to ensure improvements are made. We appreciate you bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.
Awful - wouldn’t recommend to my worse enemy The staff The most rude staff I have a ever met
Business response:
I am always concerned when I hear a guest had a bad experience. In looking at your reservation I see you never stayed and your reservation was marked as a no show. An attempt was made by you to cancel your reservation 4 days prior to arriving. However your advance purchase reservation was non-refundable. This was stated on your reservation. We value the reviews our guests leave. Since you never stayed with us maybe this review was written in error. Thank you.
Disappointing
Fair
Hated it ruined my birthday trip. Location, said beach view but view was horrible, Wi-Fi tv service was horrible tv was frozen more often than not! Clean, friendly staff
Business response:
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your input as it helps us improve our services and provide a better experience for our guests. We are delighted to hear that you found our location to be clean and our staff friendly. It's always our aim to create a welcoming environment for our guests. However, we are sorry to hear that the beach view did not meet your expectations. We understand how important a beautiful view can be, and we apologize for any disappointment you experienced in ... read more
Kokomo Suites has a 3.7 star rating with 2,158 reviews.
Kokomo Suites is open now. It will close at 5:00 p.m.