Kokomo Suites's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Kokomo Suites

3.7
  • Hospitality
  • Ocean City, MD

About this business

Hospitality

Location details

7300 Coastal Hwy, Ocean City, MD, 21842, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 2:00 p.m.
SunClosed
3.72,158 reviews
Select a rating
Michael's profile image
Michael 
a year ago

Disappointing Room had sand on floor not clean. Toilet bowl not working so well Stain on bed sheets Ok 

Business response:

Thank you for the review Michael. In the future, please let our staff know of any problems with your room and we would be happy to address them immediately! 

Mariam's profile image
Mariam 
a year ago

Location and that’s about it Upon our arrival the hotel room was filthy, the room floor was grainy with left over sand, bathroom was gross and unclean. The location . Easy access to beach. Large clean pool. 

Business response:

We have hotel housekeeping staff on from 9am-9pm daily. Anytime you have an issue with your room please notify the front desk immediately so we may resolve the problem. 

Filippa's profile image
Filippa 
a year ago

Not happy, high price Although colorful decor, the room was very dated. We found a couple of hair in the bed sheets under the covers. Linen and blankets had stains. No linen was provided for the pull out couch. The bottom moulding of the door to the balcony was loose, meaning not attached. The door locked although it did not close flush. The doors in the room were all patched up poorly. The bathroom toilet holder was very low and under the sink. There was no fan in the bathroom. The room had a connecting door to the room nex... read more

Business response:

Hello. We do advertise that the boardwalk is around 3 miles away from us and that we have no elevator. We have no notes of you reporting problems during your stay. In the future, please inform our staff of any problems with your room and we would be happy to help immediately! Linen for the sofa bed can always be found in the closet. We do apologize for any inconvenience the balcony door may have caused and we have our maintenance team is looking into it. 

Ashley's profile image
Ashley 
a year ago

Disappointing 

Witmer's profile image
Witmer 
a year ago

Bad Filthy room, crumbs and dead bug on sofa bed, stains on linen, dirty microwave, dirty plates, crumbs in utensil holder, we stopped with inspecting things there and found another hotel. 

Business response:

Hello, we are very sorry you were disappointed with your room. You did report to the front desk immediately after checking in that there were crumbs in the room. We were willing to send housekeeping to the room immediately but you refused. You were given a full refund and we do hope you enjoyed the use of our pool from 1-5. 

Jason's profile image
Jason 
a year ago

I was not impressed, roaches are never fun I had a roach in my room, I arrived late in the evening and they were booked tight so I couldn’t move rooms within the facility. I was advised that I was not able to get a refund or discount unless I had left the facility which was not in my financial budget at the time. Rooms were $400+ that were available for that night. This room was just a placeholder room for one night for us, we had to remove our stuff from the room and just use the room to sleep. Would not recommend unless yo... read more

Business response:

Hello, When you brought the problem to our attention, you refused to show us any pictures or videos. Both our housekeeping and our maintenance supervisor inspected the room, and found nothing. We did offer you a refund, had you choose to leave. We cannot however hand out refunds, as well as, let guests to stay for free without conformation of an issue. 

Christina's profile image
Christina 
a year ago

Fair 

Maria's profile image
Maria 
a year ago

Beach was amazing Not clean, dirty pool, rooms need updated big time! The location 

Business response:

Hello, thank you for taking the time to leave a review. In the future, please let our staff know of any problems with your room and we would be happy to address them immediately. The pool is cleaned, vacuumed and treated every morning. 

See's profile image
See 
a year ago

Disappointing 

Frequently asked questions about Kokomo Suites

How is Kokomo Suites rated?

Kokomo Suites has a 3.7 star rating with 2,158 reviews. 

When is Kokomo Suites open?

Kokomo Suites is open now. It will close at 5:00 p.m.