Kokomo Suites's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Kokomo Suites

3.7
  • Hospitality
  • Ocean City, MD

About this business

Hospitality

Location details

7300 Coastal Hwy, Ocean City, MD, 21842, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 2:00 p.m.
SunClosed
3.72,158 reviews
Select a rating
Anonymous's profile image
Anonymous 
10 months ago

Terrible management Management was absolutely terrible paid cash deposit then they said at check out time that there general manager was asleep so they couldn’t give me it, then they gave me $100 out the $150 and said they’d mail the rest, ac unit is right next to front door rooms are always hot Room was good sized 

Eric's profile image
Eric 
10 months ago

Fair NOT ENOUGH PARKING. IT WAS LIKE PULLING TEETH TO GET TOWELS, STAFF KEPT SAYING THERE WERE NO EXTRA TOWELS. AC SUCKED! DID NOT COOL ROOM ENOUGH. VERY CLOSE TO BEACH 

Glen's profile image
Glen 
10 months ago

Poor 

Jarmena's profile image
Jarmena 
10 months ago

Fair They need a dumpster it was trash bags by the bottom steps to get to the 2nd level.. The room had old fries under the table. No iron and ironing board.. The 1st car was charged $10 a night, a 2nd car for the room, we were told $30 a night then changed to $14. We found free parking on the street. A police officer explained the on street parking and overnight rules, which was helpful. The bathroom could be updated and add a countertop. the bathroom light was flickering was out of the room a lot, didn't get a chance to rep... read more

Business response:

Thank you for taking the time to share your experience. We're glad to hear that you found our staff friendly and appreciated the in-room stove. However, we sincerely apologize for the cleanliness issues and maintenance concerns you encountered. We apologize for the confusion regarding the parking charges. While the first vehicle is subject to a nightly fee, we understand the miscommunication about the rate for the second car. Your comments are extremely helpful as we work to improve our property and guest experience. We’ll b... read more

Syed's profile image
Syed 
10 months ago

Bad 

Alicia's profile image
Alicia 
10 months ago

Fair Steps are crazy. Might as well climb up a ladder. They were straight up. People smoking their weed on the porch right beside the swimming pool, 2nd hand smoke blowing all over the kids. I could care less about weed smoking, but why around the kids? Air conditioning units could use an upgrade. We bought a fan to help circulate. Pool was nice. Location was nice. Pretty clean. Girl in the office was great. She got our group moved around beside each other so we could be together. Wouldn't be bad if we book a 1st floor next ... read more

Business response:

Thank you for your thoughtful feedback! We're so glad to hear you enjoyed the pool, the location, and that our front desk staff was able to help your group stay close together — we’ll be sure to pass along your kind words. We appreciate your honesty regarding the stairs, air conditioning, and concerns about smoking near the pool area. We're truly sorry for the discomfort that caused and understand how important it is to maintain a family-friendly environment. Your comments are being taken seriously as we explore ways to impr... read more

Kevin's profile image
Kevin 
10 months ago

Stay was not positive. Will not stay in June. Property was very loud late at night. Allowing guest to be disrespectful and disruptive,loud all night. No not quiet security. People banging on my doors late into the night. 

Business response:

Thank you for your feedback, Kevin. We're truly sorry to hear that your recent stay with us was not a positive one, and that you experienced significant disruption due to late-night noise and disrespectful behavior from other guests. We understand how frustrating it is when quiet hours are not respected, and we sincerely apologize for the disturbance and for people banging on your door. This is certainly not the peaceful environment we aim to provide. We are taking your comments about the noise and security very seriously an... read more

Anonymous's profile image
Anonymous 
10 months ago

Overall it was okay our beds were clean and the sheets are clean it’s livable we brought our own towels and stuff It was poorly cleaned floor has indents in them there’s stains on the pull out couch/bed to the naked eye it looked good walking in the refrigerator/freezer the freezer had like bubbles and it was like a weird slimy and clear In the bathroom there was 4 curly hairs on my towels The tv was nice the there’s a kitchen bathroom and phone and its super close to the beach the whole reason why we come here right 🤩 

Business response:

Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our location super close to the beach and that the TV, kitchen, and amenities met your needs. It's also great that you found the beds and sheets clean, and our staff provided excellent service. However, we're very concerned about the issues you raised regarding cleanliness and the condition of some areas. We sincerely apologize for these lapses in our standards. We are immediately addressing your comments with our housekeeping and maintenance teams to ensure a th... read more

Daniel's profile image
Daniel 
10 months ago

Dirty and staff was unresponsive Dirty. When we checked in it was clear the room had not been clean. Same was everywhere on the floor and there was some hair in the shower. Asked staff to clean and they did not. Also they o my cleaned our room once for the entire week. Very disappointed Location was great. Pool wasn’t bad 

Business response:

Thank you for your feedback, Daniel. While we're glad to hear you found our location great and the pool wasn't bad, we are incredibly sorry and disappointed to learn about the issues with your room's cleanliness and our staff's unresponsiveness. It's completely unacceptable that your room had not been properly cleaned upon check-in, and we sincerely apologize for the presence of sand and hair. We're also very concerned that our staff did not respond to your request for cleaning and that your room was only serviced once durin... read more

Frequently asked questions about Kokomo Suites

How is Kokomo Suites rated?

Kokomo Suites has a 3.7 star rating with 2,158 reviews. 

When is Kokomo Suites open?

Kokomo Suites is open now. It will close at 5:00 p.m.