Kokomo Suites's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Kokomo Suites

3.8
  • Hospitality
  • Ocean City, MD

About this business

Hospitality

Location details

7300 Coastal Hwy, Ocean City, MD, 21842, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Tue8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Wed8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Thu8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Fri8:00 a.m. to 5:00 p.m.
Sat8:00 a.m. to 2:00 p.m.
SunClosed
3.82,849 reviews
Select a rating
Richards's profile image
Richards 
a year ago

Never again The steps are awful!!! Very steep and unsafe for carrying luggage and kids walking up and down. The beds were very uncomfortable and the bathroom was small. The kitchen didn't have enough counter space to prepaid meals . Also the stove was difficult to use considering the numbers on the heat dial were rubbed off. Staff was friendly. Very close to beach. The room was clean timely when asked for service . 

Business response:

Thank you for your feedback. We're glad to hear that you found our staff friendly and appreciated our proximity to the beach, as well as the timely housekeeping service. We sincerely apologize for any aspects of your stay that did not meet your expectations. Guest comfort is our top priority, and we appreciate you bringing these matters to our attention. We understand that navigating stairs can be a challenge, so for future visits, please know that our room types are labeled by floor on booking.com, making it easy to book a ... read more

Carissa's profile image
Carissa 
a year ago

I would stay here again if there was reassurance that the bug issue was addressed. There was a roach issue in 1 of the 3 rooms that we had for the 2 nights we were there. We had 3 rooms reserved and both of the top floor rooms were great even tho the bathrooms were outdated. The bottom floor had a nice updated bathroom but there were a few roaches in that room so we moved in the middle of the night once we realized the room had a bug problem. Convenient location. Colors and theme are very appealing and set a good mood. Frien... read more

Business response:

Thank you for your detailed feedback. We're glad you enjoyed our staff and location, but we sincerely apologize for the unacceptable pest issue you experienced. That is not our standard. Please be assured we took immediate action. The room was taken out of service and professionally treated to ensure the problem has been fully resolved. We hope this provides the reassurance you were looking for and that we'll have the opportunity to welcome you back for a much better stay. 

Zink's profile image
Zink 
a year ago

Oc regular Steps to 3rd floor were hard to climb. Charged for parking when in off season i could have parked on the street for free. Cable only had a few channels just basic Clean ,close to beach 

Margaret's profile image
Margaret 
a year ago

Overall good Some of the workers were rude inconsiderate and not helpful I come every year and love the whole atmosphere of the place… this year though some of the new workers were not pleasant. 

Cindy's profile image
Cindy 
a year ago

Déçu Il a eu plusieurs soucis durant notre séjour. -le robinet de cuisine était cassé à notre arrivé -les draps étaient tachés à certains endroits dès le début -la femme de ménage n’est jamais venu faire la chambre et a changé nos serviette seulement 1 fois durant notre séjour. Poubelle 2x. -Dans la chambre il avait une mauvaise odeur du à la cuisine sans ventilation -Dans la salle de bain, odeur d’urine -Le climatiseur ne fournissait pas à refroidir la chambre -Le Wifi ne fonctionnait pas -La télévision ne captait aucun pos... read more

Business response:

Hello Cindy, Thank you for your review and for taking the time to provide such detailed feedback. We're very sorry to hear about the numerous issues you experienced during your stay, and we sincerely apologize for falling short of your expectations. We are truly disappointed that you were faced with so many problems, including the broken kitchen faucet, stained sheets, and poor housekeeping. We're also sorry to hear about the lack of ventilation, the strong odors, the non-functional Wi-Fi and television, and the missing kitc... read more

Tina's profile image
Tina 
a year ago

Will not be back! Walkways cluttered when cleaning rooms with garbage and dirty linens. Air conditioners dripped buckets underneath in walkways. Paid for early check in had to move room due to uncleanliness and then when moved was locked out room needed new door knob so early check in was useless - paid $30 to move and watch someone (took 3 people) to change lock. 

Business response:

Hi Tina, Thank you for your feedback regarding your stay with us and for bringing these issues to our attention. We sincerely apologize for the negative experience you had. We understand your frustration and are very sorry that your early check-in was not a smooth process and that you encountered cleanliness issues with your initial room. We have already processed a refund of the $30 early check-in fee. You should see it reflected in your account within 5-7 business days. We are also addressing the issues you mentioned regar... read more

Duong's profile image
Duong 
a year ago

Is was ok Is was ok Is was ok 

Angelica's profile image
Angelica 
a year ago

Fair 

Nukeya's profile image
Nukeya 
a year ago

This hotel needs to be updated. I have more pictures but it will only let me post 4. The hotel is not worth the price. If I could have gotten my money back, I would have. This is the worst hotel I've ever seen. I had to buy bedsheets. I did NOT GIVE THEM 3 

Frequently asked questions about Kokomo Suites

How is Kokomo Suites rated?

Kokomo Suites has a 3.8 star rating with 2,849 reviews. 

When is Kokomo Suites open?

Kokomo Suites is closed now. It will open tomorrow at 8:00 a.m.