Findlay Honda Henderson's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Findlay Honda Henderson

4.7
  • Car Dealers
  • Henderson, NV

About this business

AutomotiveCar Dealers

Location details

933 Auto Show Dr, Henderson, NV, 89014, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Tue7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Wed7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Thu7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Fri7:00 a.m. to 9:00 p.m.
Sat7:00 a.m. to 9:00 p.m.
SunClosed
4.712,979 reviews
Select a rating
SBDQ33's profile image
SBDQ33 
6 months ago

Good communication, prompt service. Bryant was very helpful and kept me informed throughout the process. 

Business response:

Thank you for your business and this review. We're happy to hear that Bryant and our team were able to serve you and demonstrate our commitment to great service. If there is anything we can assist you with in the future, please let us know. 

RDIBATTISTAM5's profile image
RDIBATTISTAM5 
6 months ago

We always have great service with Findlay Honda and the team! This time the wait was much longer than normal and fortunately was able to make arrangements, but would have been a little frustrated if I had to wait at the dealership with the times being pushed back a couple of times. this doesn’t change our mind on continuing service with them and enjoy our car and the service they provide! 

Business response:

It’s wonderful to hear that you continue to trust us with your Honda Accord Hybrid despite the longer wait this time. Antonio and our team appreciate your flexibility and are glad you enjoy the service we provide. 

ZFENTON917's profile image
ZFENTON917 
6 months ago

Informative, and kind Informative, kind and made sure to communicate with me of the services provided 

Business response:

Thank you for sharing your experience with Bryant’s service on your Honda CR-V. We’re happy you felt well informed throughout each step. If any questions come up, please let us know. 

REIDSZUKALA's profile image
REIDSZUKALA 
6 months ago

Super friendly and got me in and out quickly. Bryant was awesome and was a big help to me getting several maintenance services done. Thanks guy 

Business response:

It’s wonderful to hear you had a smooth experience during your Honda Odyssey service. Bryant is pleased his friendly and efficient assistance helped with your maintenance needs. We appreciate your feedback and are here for any future visits. 

WWRIGHT001's profile image
WWRIGHT001 
6 months ago

Both Obi and Dominyc helped solve a difficult screen problem with my new CVR Both were concerned about my satisfaction with both the car, and the service and kept me informed as to the progress of the repair. Obi helped with other questions such as when will the document come fir me to register my car. 

Business response:

Thank you Findlay Honda for the great service 

TKEEGAN28's profile image
TKEEGAN28 
6 months ago

Smooth and hassel free They kept me informed on the status of my vehicle and when it was ready 

Business response:

It’s great to hear the service on your Honda CR-V was smooth and that you felt informed every step of the way. Thank you for trusting us with your vehicle, and we look forward to assisting you again. 

D_GUERNICK's profile image
D_GUERNICK 
6 months ago

Very good He called once the battery failed and switched it out and was covered under the warranty 

Business response:

Thank you for letting us know about your great experience with your Honda Pilot’s battery replacement. We’re glad our team called you promptly and took care of the warranty coverage to get you back on the road quickly. We appreciate the 5-star rating and look forward to assisting you again. 

LEENR's profile image
LEENR 
6 months ago

Always make sure I am taken care of even with the smallest concerns They are always going out of my way for me. 

Business response:

It’s great to hear our team goes above and beyond to address even the smallest concerns with your Pilot. Thanks for the five-star review and for trusting us with your Honda. 

LIVIAMHENDRICKSON's profile image
LIVIAMHENDRICKSON 
6 months ago

They didn't wash my car and we sat in the service lane waiting until I got out and went to find someone 

Business response:

Liviam, we're sorry that you didn't have a completely satisfying visit. Please feel free to reach out to us directly to discuss. We'd love the opportunity to address any issues with our team here. Thank you for your time, and hopefully, we can get to the bottom of this. 

Frequently asked questions about Findlay Honda Henderson

How is Findlay Honda Henderson rated?

Findlay Honda Henderson has a 4.7 star rating with 12,979 reviews. 

When is Findlay Honda Henderson open?

Findlay Honda Henderson is open now. It will close at 9:00 p.m.